Re: [hunspell-fi-devel] Sanoja webbisivilta, joku on käynyt hedelmäosastolla

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Thu Dec 1 20:23:11 EET 2005

Harri Pitkänen wrote:

>Tähän kyllä voisi ajatella sellaistakin
>automatiikkaa, että hf-testaa (tai mahdollisesti jokin uusi työkalu)
>poistaisi nuo kyseiset sanat listatiedostosta, ja http-protokollan avulla
>pyytäisi www-sovellusta myös merkitsemään samat sanat virheellisiksi. Jos
>Reijo haluaa koodata tällaisen toiminnon www-sovellukseen, niin minä voin
>kyllä vastaavan apuohjelman tehdä Pythonilla.

Tarkoitat ilmeisesti, että python ohjelma ottaisi tuohon
www-sovellukseen yhteyttä, ilmoittaisi sanat mitkä pitää poistaa ja
sovellus sitten poistaisi sanat? Sinäkö sitä ajelisit sitten esim.
sanaston päivityksen yhteydessä vai miten?

Jos ymmärsin oikein, niin mitä tietoja tuo Python-sovellus
www-sovellukselle lähettäisi ja mistä se nämä saisi?