[hunspell-fi-devel] Sanalistoista

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu Dec 15 22:03:59 EET 2005

Huomasin juuri, että konetta vaihtaessani olen vahingossa palauttanut
sanastotietokannasta väärän kopion, joten joitakin joulukuun alkupuolella
lähetettyjä sanoja on hävinnyt sanastosta. Selvittelen joskus, mitä ne ovat
ja palautan ne sinne. Vahingon ei pitäisi olla kovin suuri, korkeintaan
muutama sanalista.

Olen asiaa pohdittuani tullut siihen tulokseen, ettei sanaston kokoamista
juuri nyt kannata jatkaa, koska taivutussäännöstön ja johdettujen muotojen
käsittely pitää saada ratkaistua toimivammin. Ja yhdyssanatkin pitäisi
oikeastaan saada toimimaan. Eli en suosittele uusien sanalistojen
lähettämistä ennen kuin olen tälle asialle saanut tehtyä jotain, toisin
sanoen käytännössä ei ennen helmikuuta.