[hunspell-fi-devel] Sanoja

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Nov 1 22:45:04 EET 2005

On Tuesday 01 November 2005 21:59, Jarno Kiuttu wrote:
> Liitteessä sanoja.

Lisätty. Olivat nähdäkseni oikein, tosin niille luokittelemattomille sanoille
"alku" ja "kaiku" oikea luokka on subst-p-av5 (joka siis oli jo olemassa), ei
subst-p-av3.
Olen tänään alkanut automatisoida joitakin sivuston päivitystehtäviä, ja sen
seurauksena en enää kirjaa muutoslokiin jokaista sivulle tai paketteihin
tehtyä muutosta. Aina kun haluatte tietää, onko esimerkiksi pakettia
hunspell-fi.tgz päivitetty, katsokaa latauslinkin vieressä olevaa päivämäärää
ja kellonaikaa. Siinä oleva tieto on aina ajan tasalla. Tänäänkin olen
päivittänyt kyseistä pakettia muistaakseni kolme kertaa ja tuntuu vähän
turhalta merkitä jokaista muutosta muistiin vielä näin kehitystyön
alkuvaiheessa.