[hunspell-fi-devel] Sanoja Ris -röö

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Wed Nov 2 22:56:44 EET 2005

Tässä siis loput r-alkuiset substantiivit mitä sain Ispell-sanastosta
kaivettua (adjektiiveihin en ole uskaltanut paneutua ollenkaan).

Minulla on muuten myös lista maiden nimistä. 115 kappaletta (eli varmaan
puolet puuttuu vielä), sisältää mahdollisesti kirjoitusvirheitä, ei
luokituksia, mutta lähteenä pelkkä muisti (ei tosin omani vaan vaimon).

Bangladeshit ja muut eksoottiset nimet eivät tosin minun taidoillani
taivu (jos niille edes luokkaa löytyy?) ja jopa tavalliset maat
tuottavat ylitsepääsemättömiä ongelmia (niitä kun harvoin esim. kuulee
monikoissa), joten onko ehdotuksia mitä teen tänne listalle? No, laitan
sen myös tähän viestiin liitteeksi, jos joku fiksumpi osaa sille jotain
hyödyllistä tehdä.