[hunspell-fi-devel] Sanoja

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu Nov 3 21:12:31 EET 2005

On Thursday 03 November 2005 21:04, Jarno Kiuttu wrote:

> Tarkistin listan vielä kerran ja löysin neljä virhettä.

Lisätty sanastoon. Löysin vielä viidennen virheen, mutta ongelman syy näytti
olleen pääasiassa se, että sekosin itse noissa vokaali+i -loppuisissa
sanoissa, jotka siis olivat kaikki oikein, vaikka luulin aluksi, että ne
olisivat väärin.

Jostain syystä sarkaimet olivat muuttuneet tuossa korjatussa versiossa
välilyönneiksi, ne jouduin vielä korjaamaan koska sanaston käsittelyskriptini
vielä ne vaatii.