[hunspell-fi-devel] Lähettäjäksi ryhmän osoite?

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Fri Nov 4 00:05:01 EET 2005

Harri Pitkänen wrote:

>Mailmanin dokumentaatiossa viitataan perusteluina tähän dokumenttiin:
>http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html
>Mutta tehdään nyt näin että asetetaan tuo Reply-To-otsikko, jos se kerran
>nykyään on tavallisempaa.

Tuolla on periaatteessa ihan hyvä pointti siitä että vastaaminen
tietylle henkilölle vaikeutuu. Mutta kuinka usein listoilla ylipäätään
halutaan vastata vain viestin lähettäjälle? Osto&myynti listalla sen
ehkä ymmärtäisi, mutta esim. tämän listan alkuperäinen tarkoitushan oli
nimenomaan saada sähköpostiliikenne kaikkien näkyville. No yritän olla
avautumatta tästä aiheesta enempää ;)

>Nyt kun tästä listalle postittamisesta tuli puhe, niin katsokaapa että ette
>käytä sitä "Reply to" -toimintoa silloin kun ette oikeasti ole vastaamassa
>viestiin. Menee silloin tuo viestiarkisto vähän sekavan näköiseksi, ja

Tuo oli uusi tieto minulle. Luulin aina että viestit ryhmitellään
otsikkojen perusteella pelkästään ja siksi olen aina tehnyt uuden
viestin vastaamalla vanhaan ja korjaamalla vain otsikon. Yritän muuttaa
tapani.