[hunspell-fi-devel] hf-sanakeruu - Sanojen kerääminen webbisivuilta

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu Nov 17 22:23:48 EET 2005

On Thursday, 17. Novemberta 2005 22:02, Reijo Tomperi wrote:

> Kyllä, mutta pyydän odottamaan muutaman päivän, että tuota saadaan vähän
> testattua ja suurimmat viat korjattua. Se on siis edelleen vasta
> testivaiheessa. Harri todennäköisesti laittaa jossain vaiheessa tuosta
> linkin hunspell-fi.orgin sivuille ja tällöin osoitteen voi julkaista
> muuallakin. Varmaankin Harri tiedottaa tästä sitten tällä listalla myös.

Lisään linkin joskus tässä viikonlopun aikana, jos sitä ennen ei ilmene mitään
ihmeellistä tai ellei Reijo halua tehdä muutoksia, jotka vaatisivat pidempää
testausaikaa. Nythän on niin, että pohjasanaston päivitystä ei ole vielä
kunnolla testattu, eikä sitä voidakaan testata ennen maanantaita jolloin
vasta pääsen käsittelemään Jarnon lähettämiä valmiita sanalistoja. Se on
oikeastaan ainoa jäljellä oleva kriittinen testi tälle järjestelmälle.
Minulla ei siis sinänsä ole mitään laajempaa tiedottamista vastaan, kunhan
vaan kaikki ymmärtävät että kyse on vielä testikäytöstä.

Tein ohjesivun osoitteeseen http://www.hunspell-fi.org/webapp/ohje.html
Sitä ei ole linkitetty minnekään, kun en uskaltanut puuttua tiedostoihin joita
Reijo mahdollisesti on editoimassa. Reijo: voit lisätä linkin tuonne vaikka
sovelluksen ylälaidan linkkilistaan, ja aloitussivulle huomautuksen että
ohjeet kannattaa käydä ensimmäisellä kerralla lukemassa läpi.

Laitan tuon hf-luokittajan uuden version myös tiedostot-sivulle saataville.