[hunspell-fi-devel] Sanoja webbisivuilta

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Tue Nov 29 23:16:44 EET 2005

Lisää sanoja sivuilta liitteenä. Varsin moni sanoista on sellaisia jotka
kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni, joten virheitä saattaa löytyä. En
edes yrittänyt poistaa sellaisia sanoja jotka saadaan johdettua toisista
sanoista, koska ko. taito ei tunnu kuuluvan minun ominaisuuksiini.
Saisikohan kyseisen poiston automatisoitua jotenkin (tulevaisuudessa)?

Mahdatko muuten Harri joskus käsitellä sen edellisen listani, vai
pitäisikö minun korjata sitä jotenkin ensin? Et ole kommentoinut ko.
listaa tai jos olet, niin en ole sellaista viestiä nähnyt. Tuomo
kommentoi ko. listaa kylläkin.