[hunspell-fi-devel] Sanoja

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Mon Oct 31 14:35:21 EET 2005

On Sunday 30 October 2005 21:12, Jarno Kiuttu wrote:
> Sanoja Liitteessä.
>
> Alussa yksi jonka taivutuksista en oikein tiedä ja pari adjektiiviä joille
> ei ole luokituksia.
>
> Jarno

Lisäsin nuo sanat, mutta listassa oli lähes sata virheellisesti luokiteltua
sanaa ja useita kirjoitusvirheitä (osan virheistä jouduin korjaamaa
tietokantaan siirron jälkeen, siksi minulla ei ole esittää täydellistä listaa
korjauksista).

Muillekin jatkoa varten: Yritän korjata hankalimpien kohtien dokumentaatiota
selvemmäksi (erityisesti luokkien subst-a2 ja subst-lattia eroa), mutta
jatkossa olisi hyvä, että kaikki sanalistat testattaisiin hf-luolistat
-ohjelmalla ennen lähettämistä. Olen tarkoituksella laittanut tuohon
ohjelmaan tarkistuksia, jotka estävät monien virheiden tekemisen. Jos ette
ymmärrä, miksi jotakin luokitusta ei hyväksytä, kysykää, mutta älkää
lähettäkö listoja jotka eivät mene läpi kyseisestä ohjelmasta. Olisi myös
hyvä tarkistaa, ettei lähettämissänne listoissa ole samoja sanoja moneen
kertaan, tai sanoja, jotka on jo aikaisemmin lisätty sanastoon.