[hunspell-fi-devel] Eräs esimerkki kielen käsittelystä

Elias Aarnio elias.aarnio at coss.fi
Thu Apr 20 14:21:58 EEST 2006

Jori Mantysalo wrote:

> Kyllä, mutta missä määrin nämä tehtävät liittyvät toisiinsa? Oikolukuhan
> tarvitsee joka tapauksessa sanan purkamisen perusmuotoon ja
> taivutusluokitukseen.

Liittyvät toki toisiinsa elimellisesti. Minulla on lähinnä mielessä se,
että pitäisikö meidän (minun) ryhtyä agitoimaan laajempaa foorumia
tällaisten kysymysten käsittelemiseen. Meitä kun on kovin rajallinen ja
kieliteknologiselta osaamiseltakin rajallinen, tosin innokas, joukko.

--
Elias Aarnio
Kotoistamispäällikkö - Localization