[voikko-devel] [hunspell-fi-devel] Voikon kotisivu deb-paketeissa

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Sun Aug 13 02:06:58 EEST 2006

Harri Pitkänen wrote:
> Valotetaan www.hunspell-fi.org:in tilannetta sen verran, että tämä
> hosting-palvelu on ostettu vuodeksi kerrallaan, ja maksu tulee maksettavaksi
> aina lokakuun loppupuolella. Näillä näkymin maksan sen vielä tänä vuonna
> (siis ensi vuoden lokakuun loppuun asti), mutta jos kenelläkään ei ole
> aikomusta ryhtyä oikeasti kehittämään täällä Hunspell-sanastoa, niin sitten
> voi olla syytä siirtää sivusto toiseen paikkaan.
Kannatan hunspell-nimestä luopumista ja mitä pikemmin sen parempi ettei
se ehdi pahasti syöpyä suuren yleisön mieliin, kun sitä ei kuitenkaan
ole tarkoitus säilyttää. Tästä olisi ensinnäkin markkinoinnin kannalta
etua, kun ei tarvitse opettaa ihmisille projektin uutta nimeä. Ja
toisekseen olen itsekin aika usein joutunut selittämään miksi projektin
nimi on hunspell, jos se ei kerran käytä hunspelliä.