[voikko-devel] Kääntäminen lähdekoodista

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Aug 14 21:47:34 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Käännösohjeista sen verran, että mielellään noita ei Lemin kunnan
> palvelimelle laiteta ettei lipsuta liikaa "kehityssivuston" suuntaan.
> Mutta oikealle kehityssivustolle voi kyllä suomenkielisiäkin
> käännösohjeita laittaa. Jos Teemu olet sellaisia sähköpostitse tai
> muuten tänään kovasti kirjoitellut, niin voit toki laittaa SVN:ään
> hunspellfi-www/public_html alle niin linkitän ne jonnekin kaikkien
> saataville.

Kiitokset tiedoista, laitan asiaa eteenpäin. Voisin tässä lähiaikoina
kirjoittaa kohtalaisessa rautalankaformaatissa ja suomen kielellä
Voikko-pakettien kääntämisohjeet. Siihen voi sitten linkittää vähän eri
paikoissa. Jonkinlainen ohje minulla onkin jo Oo2-soikon kääntämistä
varten:

http://dtw.silverentertainment.fi/oo2-soikko/compiling.xhtml