[voikko-devel] Voikko-provider Enchantille

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sun Aug 20 11:21:25 EEST 2006

On Sunday 20 August 2006 00:17, Anssi Hannula wrote:
> Voinhan minä sen tehdä, juu. Ei tuossa sinun patchissa oikeastaan juuri
> ole muutettavaa, paitsi että:
> - configure.inissä näyttäisi olevan virhe ("-lvoikko" ei asetettu kun
> --with-voikko-prefix ei käytetty)
> - voikko_handlen tallettaisin suoraan user_dataan

Totta, näin on parempi.

> Lisäksi tarkistan vielä Abiwordilla, ovatko nuo set_bool_option-kutsut
> tarpeellisia, ja lisään niitä tarvittaessa.

VOIKKO_OPT_IGNORE_UPPERCASE ja VOIKKO_OPT_IGNORE_NUMBERS pitäisi nähtävästi
jättää pois (tai asettaa nolliksi), koska Abiwordissa on näitä varten omat
asetuksensa, mikä viittaisi siihen että Abiword huolehtii itse tällaisten
sanojen hylkäämisestä jos käyttäjä näin haluaa. VOIKKO_OPT_IGNORE_DOT
kannattaa myös jättää pois tai asettaa nollaksi, jos lauseen viimeisen sanan
oikoluku toimii ilman sitäkin (en ole kokeillut). VOIKKO_OPT_ENCODING on jo
oletuksena UTF-8, eli on makuasia, haluaako sitä pitää mukana vai ei.