[voikko-devel] Voikon Mandriva-paketit

Anssi Hannula anssi.hannula at gmail.com
Thu Aug 24 23:18:59 EEST 2006

Harri Pitkänen wrote:
> Nyt ymmärrän paremmin. Kyllä tässä tapauksessa voidaan toki tehdä oma
> asennuslähde. Homma toimii siis niin, että laitat kaikki asennuslähteen
> tiedostot jonnekin väliaikaiseen paikkaan (jos sellaista ei ole
> käytettävissä, annan sinulle tunnukset hunspell-fi.org -palvelimelle)
> mieluiten yhtenä tar.gz -pakattuna pakettina, joka sisältää koko
> asennuslähteen hakemistorakenteen. Mandriva luultavasti mahdollistaa
> PGP-allekirjoitettujen asennuslähteiden tekemisen; tällaisen ominaisuuden
> pitäisi olla käytössä. Sitten tarvitaan vain asennusohjeet tyyliin
> [...]

Jep, PGP-allekirjoitetut asennuslähteet ovat mahdollisia. Palvelintilaa
minulta löytyy vain oman ADSL-yhteyteni päästä, joten lienee parempi
sijoittaa testilähde hunspell-fi.org -palvelimelle.

Onko tarkoitus, että kirjoitan lisäksi ohjeet testilähdettä varten
http://www.hunspell-fi.org/linasennus.php -sivulle lisättäväksi?

--
Anssi Hannula