[voikko-devel] karahka - kulkija

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sun Dec 3 13:52:34 EET 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Minulla taisi mennä aivo solmuun tuota listaa lukiessa, mutta sikäli
> kun en ihan seonnut taivutuksissa, niin kaikki nuo ehdottamasi
> muutokset vaikuttavat oikeilta, tai ainakin muutoksilta parempaan
> päin. Voit ihan vapaasti viedä Joukahaiseen.

Yllättävän työlästä on miettiä tällaisia taipumisen eroja. Aivot meni
moneen kertaan solmuun, mutta pidin taukoja ja yritin olla huolellinen.

Runsaasti sanoja on nyt siirretty karahka-luokasta kulkija-luokkaan.
Yksittäisiä sanoja on siirretty myös toiseen suuntaan. Joitakin sanoja
on myös siirretty luokkiin kala, matala tai asema. En ole koskenut
historiallinen taivutusluokka -kenttään. Jos niihin täytyy palata,
muutokset löytyvät Joukahaisesta tältä päivältä eli 3.12.2006 ja
todennäköisesti SVN:stä huomenna.