[voikko-devel] openoffice.org-voikon binaaripaketit

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sun Dec 10 18:38:54 EET 2006

On Sunday 10 December 2006 16:57, Teemu Likonen wrote:
> Mitähän tämän kanssa tekisi. Nykyisellä järjestelyllä saadaan toimivia
> paketteja mutta täytyy vain kääntää ooo-voikko joka kerta, kun OOo:sta
> käännetään muita kuin Debian-revisioneja.

Kun olen joka tapauksessa uusimassa openoffice.org-voikon keväällä, voin saman
tien yrittää tehdä sen sellaiseen muotoon, että sen voi kääntää myös
OpenOfficen lähdekoodipuun sisällä, siis kiinteäksi osaksi OpenOfficea.

Timo: Jos keskustelet tästä Renen kanssa, niin voit mainita että
LGPL-lisensöity patch OpenOfficeen on vaihtoehtoinen ratkaisu
tulevaisuudessa, jos näiden lisäosien kanssa tappeleminen käy liian
hankalaksi.