[IW] Re: [hunspell-fi-devel] Käyttäjätunnusta

Jukka Jalava jukka at tuukka.com
Fri Feb 3 14:57:14 EET 2006

Morjens,

No hyvä kuulla että perussanastoa ei tarvitse "keksiä itse". Aioinkin
kysellä, oletteko lähestyneet kielitoimistoa tai kustantamoja tässä
asiassa, mutta ilmeiseti olette.

En siis lisäile sanoja ennen kuin listat on saatu päivitettyä.

Kun en ole mikään kielitieteilijä, en lähde luokituksiin tai
taivussääntöihin sekaantumaan, mutta seurailen keskustelua ja hihkaisen
jos huomaan jotakin missä voisin tarjota apua.

-JJ