[hunspell-fi-devel] Bugi suomi-malagassa

Kalle Lampila kalle.lampila at tut.fi
Sat Jul 1 09:08:56 EEST 2006

On Fri, 30 Jun 2006, Harri Pitkänen wrote:

> Kalle: voisitko käydä wikipedian aineiston uudestaan läpi tällä uusimmalla
> SVN-versiolla ja lähettää minulle joko täydellisen listan (sanojen
> kaksoiskappaleet mukaan lukien) tai vielä paremmin, tehdä sille

Ajoin vertailun 164 ja 183 . Käytin lisäksi omaan lainen.lex lisäystä
molemmissa. Numero kertoo yleisyys järjestysnumeron aineistossa.

yleisyysjärjestyksessä:
http://www.cs.tut.fi/~kallel/voikko/saneet164muttei183.txt
aakosjärjestyksessä:
http://www.cs.tut.fi/~kallel/voikko/saneet164muttei183aakkostettu.txt

Enpä ehdi koneen ääreen seuraavan kerran kuin vasta ensiviikon jälkeen.

--
Kalle Lampila