[hunspell-fi-devel] Suomi-Malaga/voikko-fi

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Jul 3 20:12:47 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> - - Sen sijaan jätän tällä
> kertaa väliin nuo tekemäsi suomi-malagan paketit, niitä kun ei
> sargessa tai amd64-unstablessa käytä itseni lisäksi kuin kaksi muuta
> testaajaa, Dapperilla ja i386-unstablella on käyttäjiä noin 30.

Ok. Minä sen sijaan taidan laittaa tänään vielä uuden version
Suomi-Malagasta/voikko-fi:stä, koska tuossa nykyisessä levityksessä
olevassa versiossa on vielä se tänä aamuinen ärsyttävä -OttA-bugi :)
Jotkut käyttävät Voikkoa jo puoli vakavissaan, ja tuollainen bugi ei
ole kiva.

Noin muuten voisin päivittää tuota vaikka kerran tai kahdesti viikossa,
riippuen kehitystahdista ja vähän sisällöstäkin.