[hunspell-fi-devel] Pieniä sanaston puutteita

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Sat Jul 29 22:43:26 EEST 2006

Reijo Tomperi wrote:
> Näyttää minulla virhettä sanalle: hallinnoida.

Lisää sanoja joita ei tunnisteta (mainittakoon, että minulla on
OpenOffice 2.0.2, pahoittelen jos tulee turhaa raporttia siksi):

- puhdistuttamaan (Tarjoaa vaihtoehdoksi puhistuttamaan. En nyt koskaan
ole hyvin suomea puhunut, mutta kuulostaa oudolta?)
- madotus ( Esim. kissalle tehtävä lääketieteellinen toimenpide. )
- hämäränäköä (hämäränäkö tunnistuu kyllä)
- harmaakaihi ( ehdottaa erikseen kirjoittamista, mutta käsittääkseni
pitäisi tulla yhteen )
- nestemäinen
- ympyrämäinen
- Pluto
- Uranus
- Neptunus
- sisempi
- löyhähkö

Olikos muuten jotain ohjeistusta siitä että miten pitäisi menetellä
näiden sanojen suhteen joita ei tunnisteta? Niitä kai kuitenkin on vielä
niin paljon ettei ole syytä tänne lähetellä listoja kaikista vai?
Kaivelin noita sanoja testaamalla satunnaisia wikipedian artikkeleita
OpenOfficen oikoluvulla.