[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta9 julkaistu

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Jun 6 11:28:48 EEST 2006

On Tuesday 06 June 2006 10:29, Hannu Väisänen wrote:
> http://joyds1.joensuu.fi/sukija/suomi-malaga-0.7-beta9.tar.bz2
>
> Muutokset näkyvät ChangeLogissa.
>

> Harri, päivittäisitkö tähän versioon isojen kirjainten käsittelyn
> voikossa. Pistä mukaan jotakin ChangeLogiin sopivaa. Saman tien
> voisit lähettää myös voikko-version tiedostosta suomi.pro.

Jos tästä ei ole suuresti haittaa, niin jättäisin tämän version väliin. Tai
ehkä teen tämän loppuviikosta, ellet sitten pysty tekemään muutoksia suoraan
http://www.hunspell-fi.org/patches/sm/0.6/03tavutus.diff
avulla. ChangeLogiin voit laittaa
"Parannettu isojen kirjainten käsittelyä ja korjattu tavutusongelmia Voikkoa
varten."
Voikko-versioksi tiedostosta suomi.pro kelpaa se, mitä nykyäänkin Voikossa
käytetään (siis Suomi-Malaga 0.6 + hakemiston
http://www.hunspell-fi.org/patches/sm/0.6) sisältö.

Minun on ensin tehtävä muutamia muita asioita alta pois ennen kuin ehdin taas
tarkemmin seuraamaan Suomi-Malagan kehitystä.