[hunspell-fi-devel] SFST ja Koskennimen malli (oli: Aikataulua)

Hannu Väisänen hvaisane at joyx.joensuu.fi
Mon May 8 14:45:26 EEST 2006

On Sun, May 07, 2006 at 06:16:39PM +0300, Harri Pitkänen wrote:
> Jos intoa ja tarvetta on, voidaan 1.0 -version
> julkaisemisen jälkeen palata jälleen itse ohjelman kehittämiseen esimerkiksi
> Suomi-Malagaa parantamalla tai yrittämällä SFST-pohjaista ratkaisua, jos
> tästä vielä ollaan kiinnostuneita.

Onkos tietoo, mitä nykyinen tekijänoikeuslaki sanoo siitä, että
otetaan Koskenniemen väitöskirja ja tehdään siinä kuvattu malli
SFST:llä? Voidaanko jopa käyttää samoja symboleja kuin Koskenniemi vai
pitääkö keksiä omat?

Itse asiassa halusin alun perin tehdä Koskenniemen mallin, mutta kun
en oppinut käyttämään ohjelmia, jolla sen ehkä olisi voinut tehdä
(ainakin pc-kimmo, mmorph), piti tehdä ihan oma malli. Tämä ei
tarkoita, että oppisin käyttämään SFST:tä. (-: