[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta2 julkaistu

Hannu Väisänen hvaisane at joyx.joensuu.fi
Thu May 11 07:15:02 EEST 2006

On Wed, May 10, 2006 at 04:47:58PM +0300, Harri Pitkänen wrote:
> Mikä on tilanne 0.6-versioon tekemieni muutosten kanssa? Osa niistä näyttää
> vielä puuttuvan tuosta beta2:sta, mutta on vähän vaikea sanoa ilman
> yksityiskohtaista selvittelyä että mitkä. Oletko pitänyt kirjaa asiasta?

Kyllä ne on minulla ihan paperille tulostettuna, mutta keskityin nyt
siihen, että sanoja ei tunnistettaisi väärin teonsanoiksi. Niitä jäi
vielä beta2:een. Koeta vaikkapa sanaa "ensiökääminkö". Tällaisten
torjumisessa tulee juuri sellaista makaronikoodia, jonka
kirjoittamisesta varoitin jokin aika sitten, mutta älkää tehkö niin
kuin minä teen, tehkää niin kuin minä sanon. (-: