[hunspell-fi-devel] Ääkköset?

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri May 12 17:40:35 EEST 2006

On Friday 12 May 2006 15:25, Petteri Wirkkala wrote:
> Hei!
>
> Mikäköhän on vikana systeemissä (ubuntu) kun tiedosto
> (http://www.hunspell-fi.org/patches/sm/0.6/08isotkirjaimet.diff) pukkaa
> tällaista ääkköstä.
> ---
> tiedot; # LisÀtietoja sanoista.
>    ysj;  # Sana voi olla vain yhdyssanojen jÀlkiosana.

Millä ohjelmalla yritit avata tiedoston? Kirjoitit käyttäväsi Kmailia, mutta
ei Kmail (ainakaan versio 1.9.1 jota käytän) avaa http-palvelimella olevia
tiedostoja itse vaan apuohjelman avulla. Minulla tämä apuohjelma näyttää
olevan KWrite, ja sieltä koodausasetus löytyy kun valitsee Settings ->
Configure Editor -> Open/Save -> Encoding. Ja oikea asetus tässä siis
on "Unicode ( utf8 )".