[voikko-devel] Lyhenteet

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Nov 11 23:40:00 EET 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> En tiedä, mitkä noista pisteellisistä lyhenteistä ovat sellaisia,
> joissa taivutusmuodot ilman pistettä ovat tarpeellisia. Niitä voi
> sinne lisäillä tarpeen mukaan, laitoin esimerkin lyhenteen sinne
> ainoastaan esimerkin vuoksi :)

Oikein hyvä, ettei niitä automaattisesti sallita. Saa nähdä, tuleeko
muutenkaan juuri tarvetta. Jotkut lyhenteet täytyy laittaa atk-luokkaan
ja jotkut voisi poistaa Voikko-versiosta. Voin tutkailla noita
tarkemmin.

Minä taidan poistaa esimerkin lyhenteen taivutusmahdollisuuden. :) Sitä
ei oikein ole järkevää taivuttaa: "esim:eissä = esimerkeissä".