[voikko-devel] Lippu ei_ys (oli Re: Jotakuta / senhetkinen)

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Oct 2 12:04:51 EEST 2006

Hannu Väisänen kirjoitti:

> Minä testasin asiaa sanastolla myspell_fi_devel.dic ja Uudella
> Testamentilla, ja ainakaan niihin korjaus ei vaikuttanut yhtään
> mitään eli yhdenkään sanan tunnistamista tai tunnistamista jättämistä
> muutettu.

Kun joka-sanalle laittaa <ei_ys>, niin joitakin tärkeitä yhdyssanoja
saattaa jäädä pois. Pitäisiköhän sanastoon laittaa
erikseen "joka-aamuinen", "jokakeväinen", "jokapaikanhöylä" ym. sanat?
Niitä ei taida olla kovin paljon. Lisäksi "jokavuotinen"-tyylisille
adjektiiveille tarvitaan se <ei_vertm>-lippu.