[voikko-devel] Laajennus tuleville Firefox-2.0:lle ja Thunderbird-2.0:lle

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Sun Oct 8 23:13:33 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Totta, pelkkä GPL ei käy. Siksi ehdotinkin tuota kolmoislisenssiä. Jos haluat
> selvitä pelkästään yhdellä lisenssillä, niin LGPL on silloin noista paras, se
> on yhteensopiva sekä Voikon että Soikon kanssa.

Totta kai, voisin kirjoittaa yksinkertaisesti MPL+GPL+LGPL. En
kuitenkaan ole varma että silloinkin kaikki on aivan kunnossa. Voi olla
että kannattaa kysyä mozilla.legal keskusteluryhmältä. Toivottavasti en
tarvitse jakaa laajennuksen kahdeksi (yksi Soikolle, toinen Voikolle).
Haluaisin mahdollisuutta käyttää molemmat ilman yhden poistamista ja
toisen asentamista tilalle.

Esim. kirjoitessani viestin mozilla.fi keskustelupalstalle huomasin,
että Voikko tunnistaa molemmat 'ensimäinen' ja 'ensimmäinen'
(suomi-malaga-0.7.2), mutta Soikko vain toisen.

En haluaisin menettää sellaista vertailumahdollisuutta.

Andris