[voikko-devel] Voikko Ubuntu Edgylle

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Oct 26 17:27:20 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Jos nykyisiä Edgy-paketteja on testattu riittävästi, niin vaihtoehto
> 2 voisi tällä kertaa kelvata ihan vain vaivan säästämiseksi.

> Tee asennusohjeeseen tarvittavat muutokset ja sano, milloin uskot
> pakettien olevan riittävän hyvin testatut. Kasaan sitten tuosta
> asennuslähteestä tar.gz-paketin Lemin palvelimelle julkaistavaksi.

Olen näitä käyttänyt varsin aktiivisesti ja muutenkin sählännyt Voikon
kanssa koko ajan. Myös OOo:lla olen tuottanut ihan oikeaa tekstiä.
Kukaan ei ole ilmoittanut, että nykyisissä paketeissa olisi ongelmia.

Minusta ne uskaltaa ja kannattaa laittaa jakoon Lemin palvelimelle. Sen
jälkeen taas uskaltaa tehdä suurempia muutoksia ja uusia
SVN-snapshoteja SMV:stä. Muokkaan Lemin sivuja kohta.

Edgy julkaistiin tänään.