[voikko-devel] Pakettilähteiden päivityksestä

Anssi Hannula anssi.hannula at gmail.com
Fri Sep 1 20:47:28 EEST 2006

Harri Pitkänen wrote:
> Pyytäisin teitä, jotka pitävät asennuslähteitä hunspell-fi.org -palvelimella,
> päivittämään lähteet näihin testiversoihin. Yritän saada Voikon 1.1 -version
> ulos nyt vielä syyskuun aikana, joten 1.0 -version paketteja ei enää
> kannattane enempää testailla. Poikkeuksena ehkä Mandrivan
> 2006.0 -asennuslähde, joka ainakin päällisin puolin näyttäisi kelvolliselta
> kopioitavaksi Lemin kunnan palvelimelle. Onko siitä olemassa
> käyttökokemuksia?

Itseni lisäksi yhdeltä henkilöltä olen kuullut, että Voikko toimi
pakettilähteen avulla Abiwordissa.

Lisäksi oikoluku toimi hänellä Thunderbirdissä (tällä laajennuksella:
http://ap1.pp.fi/mozilla/mozilla+voikko.html) ja muualta asennetussa
Openoffice.orgissa (tällä installerilla:
http://www.hunspell-fi.org/files/oo2-voikko-Linux_x86-0.4.tar.gz).

--
Anssi Hannula