[voikko-devel] Voikon virallinen Debian-paketointi

Timo Jyrinki timo.jyrinki at hut.fi
Wed Sep 20 10:18:22 EEST 2006

Moi, jospa nyt oikeasti alkaisin seurata tätä listaakin.

> Tästä aiheesta oli kuukausi sitten jotain puhetta, mutta asiasta ei sen
> jälkeen ole kuulunut mitään. Jottei asia unohtuisi, tein RFP:n
> libvoikosta Debianille:

Olen nyt vihdoin alkanut tehdä asialle jotain, koska kukaan muukaan ei
tuntunut tekevän. Paketit malaga (7.6), suomi-malaga ja libvoikko ovat
tällä hetkellä mentors.debian.net:ssä, ja etsivät sponsoria.
Tavoitteenani olisi saada vielä oo2-voikko ja tmispell-voikko sinne joku
ilta.

Voisitte siis testata tämänhetkisiä paketteja tuolta:
http://mentors.debian.net/cgi-bin/sponsor-pkglist?action=details;package=malaga
http://mentors.debian.net/cgi-bin/sponsor-pkglist?action=details;package=suomi-malaga
http://mentors.debian.net/cgi-bin/sponsor-pkglist?action=details;package=libvoikko

Pieniä muutoksia on tehty vs. paketit/diffit lemi:n ja hunspell-fi:n
arkistoissa, mutta lähinnä toistaiseksi versionumero viralliseksi.
Malagaan sain muutaman oikeankin kommentin jo
debian-mentors-postituslistalla.

Lähinnä tarvetta olisi nyt siis löytää sponsori, joka nuo sitten saattaisi
oikeasti Debianiin, mutta edistystä tapahtuu.

-Timo

--
http://www.iki.fi/tjyrinki/