[voikko-devel] Joukahainen päivitetty

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Sep 25 16:39:15 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Tämä on edelleen testiversio, eli jos teette muutoksia joiden
> haluatte säästyvän, merkitkää muutettu tai lisätty sana lipulla
> "vaatii selvennystä". (Teemulta oli jäänyt tämä lippu pois ainakin
> monista eilisiltaisista muutoksista. Toivottavasti silti sain
> tärkeimmät korjaukset siirrettyä SVN:ään.)

Niin, itse asiassa suurinta osaa tekemistäni muutoksista ei tullut vielä
SVN:ään. Vaihtelin paljon sanoja luokkien aavistaa-av1 ja
kirjoittaa-av1 välillä, mutta "vaatii selvennystä" -lipun laitoin
ainoastaan poistettaville sanoille.

Nyt näyttää, että kaikki tiedot taivutusluokkien muutoksista ovat
kateissa, eli työni meni hukkaan (?), koska ei voi mitenkään nopeasti
selvittää, mitä sanoja on muutettu. Auts.