[voikko-devel] Joukahainen päivitetty

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Sep 25 18:32:52 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Näin valitettavasti on: jos tuota lippua ei oltu asetettu, en voinut
> tietää että sanassa oli säilytettäviä muutoksia. Näin oli ja on
> edelleen, tein siirrot SVN:ään täysin manuaalisesti tekstieditorin
> avulla. Merkitsemättömät muutokset on valitettavasti menetetty, koska
> tietokanta on ladattu uudelleen automaattimuunnoksella
> Suomi-malagasta. Myöskään varmuuskopioita ei ole olemassa, nekin
> kuuluvat ominaisuuksiin jotka ovat vielä toteuttamatta.
>
> Taidan tehdä niin, että laitan tänne postituslistalle itse listat
> sanoista, jotka ehdottaisin siirrettäväksi noista luokista toisiin,
> [...]

Ok, mokasin, kun en tajunnut tuolla merkinnällä olevan näin suurta
merkitystä.

Selailin tekemääsi listaa, ja sen perusteella olin itse ollut hieman
sallivampi ttAUtUA-johdosten suhteen. Juuri nyt en ehdi pohtia asiaa
enempää, mutta jos et vielä tee muutoksia SVN:ään, niin voin omat
kommenttini vielä esittää.