[voikko-devel] Voikko 1.2 ja Ubuntu

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed Sep 27 09:08:40 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Kun näitä bugeja kuitenkin alkaa löytyä, niin ehkäpä on parasta tehdä
> seuraavassa päivityksessä muutakin kuin vain korjata sanastoa. Siis
> versionumeroksi tulee 1.2, mutta jätetään tämä kuitenkin aikaisintaan
> jonnekin lokakuun loppupuolelle ettei tarvitse kenenkään turhaan
> kiirehtiä. Tuo versio vaatii sitten malagasta version 7.8, alan
> hiljalleen päivittelemään paketteja siihen suuntaan.

Ubuntu 6.10 "Edgy" ilmestynee myös lokakuun loppupuolella, ja olisi ihan
mukavaa saada sille Voikon paketit heti alusta saakka. Voikko 1.2
kannattaa mielestäni paketoida myös Dapperille, mutta jättää
päivitykset sitten siihen (tai itse ainakin käytän siitä eteenpäin vain
Edgya).

Minulla on työpöytäkoneen lisäksi vanha kannettava, ja voisin päivittää
kannettavan Edgyyn vähän aiemmin (ennen sen julkaisua), että voin sillä
kääntää Voikon Edgylle ja testata sen toimivuutta.