[voikko-devel] Suomi-malaga original päivitetty; versioitten yhdistämisestä

Hannu Väisänen hannu.vaisanen at joensuu.fi
Wed Apr 18 12:01:10 EEST 2007

svn co https://svn.sourceforge.net/svnroot/voikko/branches/suomimalaga/original

ChangeLog

2007-04-18 Hannu Väisänen
        * Hyväksytään yhdyssanat etunimi|sukunimi + vainaja (esim väisäsvainaja).
        * Sanat, joissa on aksenttimerkkejä, paitsi š ja ž, lisätään tietokantaan
          myös aksentittomina (esim. Linné => Linne).

Harri Pitkänen:
>- Suomi-malaga: Lähdekoodin uudelleenjärjestely on Voikon osalta toistaiseksi
>ohi. Voikko- ja Sukija-versioiden yhdistäminen olisi nyt periaatteessa
>mahdollista, Sukijan vaatimat tiedostot voisi yksinkertaisesti kopioida
>hakemistoon trunk/suomimalaga/sukija ja tehdä tarvittavat muutokset
>Makefileen.

Luultavasti muutoksia tarvitaan muuhunkin kuin Makefileen, ainakin
Sukija-versioon. (-: Kerro vain, millaisia. Ainakin Sukija-version
olisi voitava käyttää samaa sanastoa kuin Voikko-versio.

Ilmoitusasia: Olen enimmäkseen Internetin tavoittamattomissa tämän
kuun loppuun asti.