[voikko-devel] muunkinlainen, tämänkäänkertainen

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Feb 10 11:22:10 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Ehkä voisi kerätä yleisimpiä tapauksia johonkin sopivaan tiedostoon
> (toistaiseksi Joukahaisen ulkopuolelle) ja katsoa, tuleeko niitä
> paljon. Sitten voi tarvittaessa harkita niiden sallimista kaikissa
> tuon tyyppisissä sanoissa.

Käytön yleisyyttä on hankala ja hidas arvioida, kun täytyy ensin itse
keksiä sana ja etsiä sen eri sijamuotoja Googlella. Sinänsä mahdollisia
ja järkeviä sanoja voi keksiä paljonkin. Kopioin Iso suomen kieliopista
esimerkkisanat ja laitoin SVN:ään.

http://voikko.svn.sourceforge.net/viewvc/*checkout*/voikko/trunk/data/