[voikko-devel] Voikon komponentteja Debianin taskeihin/tehtäviin

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed Feb 14 21:09:56 EET 2007

Timo Jyrinki kirjoitti:

> Mikähän meidät molemmat triggeröi sitten samanaikaisesti:

> Tein tuon eilen :) En kyllä oikein tiedä mistä hihasta pitäisi vetää
> jos tuon haluaisi etchiin. Voin debian-i18n-listalla vielä kysyä
> esim. asiaa.

Kappas :) Tässä tulee vinkkejä tyyliin "en tiedä, mutta":

Minä varmaan laittaisin pienen sähköpostiringin tasksel-paketin
ylläpitäjän sekä Kalle Kivimaan kanssa, että saavutetaan yksimielisyys.
Uusi, muutettu tasksel-versio täytyy lähettää unstableen ja jonkun
täytyy vielä ottaa yhteys release managereihin debian-release-listalla.
Siellä pyydetään paketin hyväksymistä Etchiin. Luullakseni tällainen
muutos hyväksytään; Etchiin satelee nytkin pieniä kirjoitusvirheiden
korjauksia yms.