[voikko-devel] Voikko Etchiin

Tapio Lehtonen tale at iki.fi
Thu Feb 15 22:05:17 EET 2007

On Thu, Feb 15, 2007 at 12:00:06PM +0200, devel-request at hunspell-fi.org wrote:
> From: Timo Jyrinki <timo.jyrinki at iki.fi>
> To: Voikko - kehitys <devel at hunspell-fi.org>
> Subject: Re: [voikko-devel]
> 	Voikon komponentteja Debianin taskeihin/tehtäviin
> Message: 2

> Mikähän meidät molemmat triggeröi sitten samanaikaisesti:

> Tein tuon eilen :) En kyllä oikein tiedä mistä hihasta pitäisi vetää jos
> tuon haluaisi etchiin. Voin debian-i18n-listalla vielä kysyä esim. asiaa.
>
> -Timo

Juttelin Voikosta ja sen saamisesta Etchiin suomi-tehtävään IRC:ssä
Timon kanssa. Kokeilin tänään openoffice-voikkoa, tuntuu toimivan ihan
asentamalla vaan ja tunnistaa sanoja kunnolla. Kertaluokkaa parempi
kuin ne vanhat *spellit.

Minua epäilytti onko testingissä olevaa Voikkoa käytetty, kun ei ollut
bugiraportteja, ja itsekin huomasin vasta eilen kun Timo sanoi, että
Voikko on ehtinyt jo Testingiin. Tiesin kyllä sen olevan unstablessa.

Olen nyt taipuvainen uskomaan, että Voikko toimii kunnolla, siitä ei
ole bugiraportteja kun ei ole vikoja löytynyt
raportoitavaksi. Suomi-tehtävästä voisi poistaa ne käyttökelvottomat
*spellit ja pistää voikon tilalle.

Pitäisi vaan tietää itse asiassa on ne paketit jotka halutaan mukaan,
eli vetääkö openoffice.org-voikko kaikki muut tarvittavat voikon osat
mukanaan? Minä tuon suomi-tehtävän korjasin syksyllä, voisin sen taas
päivittää, jos ei joku muu ehdi ensin.

--
Tapio Lehtonen
tapio.lehtonen at iki.fi