[voikko-devel] Yksitekijäinen verbi

Hannu Väisänen hannu.vaisanen at joensuu.fi
Tue Feb 27 07:11:40 EET 2007

On Mon, Feb 26, 2007 at 05:12:59PM +0200, Harri Pitkänen wrote:

> Tämän lipun tarkoitus (ymmärtääkseni, se taitaa nimittäin olla Hannun lisäämä)
> on juuri poistaa nuo turhat taivutukset. Suomi-malaga ei tee lipulla mitään.

Näin on, mutta en ole vielä(kään) tehnyt asialle mitään, koska se ei
ole Sukijan kannalta kovin olennainen. Jos merkkijonojen "sadan" ja
"sadat" perusmuodoksi tulee merkkijonon "sata" lisäksi myös "sataa"
(*minä sadan, *sinä sadat), se ei haittaa kovin paljon. Aina on ollut
jotain tärkeämmältä tuntuvaa tekemistä. (-: