[voikko-devel] Muutoksia Voikko-projektin www-palveluissa

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Jan 5 11:21:29 EET 2007

On Friday 05 January 2007 00:30, Teemu Likonen wrote:

> Laitoin SVN:ään ehdotuksen uudesta ulkoasusta. Se on samaa tyyliä kuin
> minun Oo2-soikon sivut. Tuo on hieman luettavampi kuin ennen, mutta
> joitakin asennusohjeita, missä on shell-komentoja ja muuta vastaavaa,
> täytyy muokata sivulle sopivaksi tai laittaan toisenlaiselle
> tyylisivulle.

Näyttää tosiaan paljon paremmalta. Asennusohjeiden pitkät komennot ovat
hankalia. Mielestäni luettavuuden kannalta olisi parempi antaa komentojen
mieluummin mennä marginaalin yli kuin antaa niiden vapaasti jakautua
useammalle riville. Yksi ratkaisu olisi käyttää noilla sivuilla hiukan
leveämpää pohjalaatikkoa ja sitten eksplisiittisesti jakaa hyvin pitkät
komennot useammalle riville. Tein tällaisen muutoksen SVN:ään, ehkäpä tuo on
hiukan parempi.

Aivan.