[voikko-devel] Kotuksen sanalistasta puuttuvia sanoja

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Jan 6 01:00:02 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Liitteenä lista sanoista, joita ei löydy Kotuksen julkaisemasta
> sanalistasta, mutta jotka ovat Joukahaisessa oikolukusanastoon
> kuuluvina sanoina. Tällaisia sanoja löytyi 1862.

Mahtavaa. Voisiko listan viedä SVN:ään ja merkitä vaikka sanan eteen
miinusmerkin (-), mikäli ehdottaa sen poistamista oikolukusanastosta.
Kun lista on käyty läpi ja kaikkien asiasta kiinnostuneiden kommentit
kuultu, niin sitten vasta mennään listan kanssa Joukahaiseen. Näin
listan kanssa voi työskennellä useampi henkilö yhtä aikaa - eli me
molemmat. :)

> Joukahaisesta puuttuvat mutta Kotuksen listassa olevat sanat voi
> helposti löytää oikolukemalla Kotuksen listan Voikon avulla.

Jep, paljon hyödyllistä lisättävää varmasti löytyy. Tekisin itse sanojen
massalisäykset vasta nykyisen sanaston siivoustalkoiden jälkeen.