[voikko-devel] Mac OS X ja ./configure

Paul Tötterman paul.totterman at iki.fi
Sat Jan 13 01:20:14 EET 2007

> CPPFLAGS="-I$PREFIX/include" LDFLAGS="-L$PREFIX/lib" \
>   ./configure --prefix=$PREFIX --with-dictionary-path=$PREFIX/lib/
> voikko

Noniin, kääntäminen onnistui, tmispellin myöskin. libvoikon
tapauksessa kuitenkin CFLAGS.   Tuskin sain tmispellin säätöjä
kuntoon vielä, mutta voikkospell ainakin näyttäisi toimivan kuten
pitääkin. Luomani portfilet ovat haettavissa darcs-
versionhallintatyökalulla (ja tavallisella selaimella) osoitteesta
http://paul.totterman.name/macports/ . Tämä toivottavasti vastaa
jollain tasolla kaipaamaanne paketointia Mac OS X alustalle. En ole
testannut Intel-pohjaisella Macillä, koska minulla ei sellaista ole.

Ystävällisin terveisin,
Paul Tötterman