[voikko-devel] openoffice.org-voikon riippuvuudet

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat Mar 10 18:05:25 EET 2007

On Saturday 10 March 2007 13:48, Teemu Likonen wrote:
> Onko tapahtunut niin, että uusissa ooo-voikon kehitysversioissa ei synny
> automaattisesti riippuvuutta libvoikko-pakettiin, kun ne kääntää
> debiaanisesti? Vai olenko minä vain tyrinyt jotenkin?

Tiedostossa generate_dependencies.sh on rivi

dpkg-shlibdeps -O build/pkg/Linux_*/*.so >$substvars 2>/dev/null

Jos sen muuttaa muotoon

dpkg-shlibdeps -O build/oxt/voikko.so >$substvars 2>/dev/null

niin mahtaakohan sitten lähteä toimimaan? (En voi nyt itse kokeilla)
Joka tapauksessa kyllä riippuvuudet edelleen pitäisi saada automaattisesti
tunnistettua.