[voikko-devel] Debian-testilähde , ilmoitus hunspell-fi.orgin ftp-käyttäjille

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed May 2 20:30:42 EEST 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Joo, näyttää toimivan ihan hyvin. Laittaisitko vielä lisenssin tuolle
> skriptille, samoin kuin samasta hakemistosta löytyvälle toisellekin
> skriptillesi. Ja nyt kun lisensseistä on puhetta, niin
> trunk/debian/openoffice.org-voikko+debian/copyright sisältää myös
> vanhentunutta tietoa.

Lisenssit päivitetty. Skriptini ovat yleistä omaisuutta. Tarkista
ihmeessä Ooo-voikon Debian-paketin lisenssi vielä. Kopioin sen aiemmin
suoraan Timon paketista, joka sekin siis sisältää jo vanhentunutta
tietoa nyky-Ooo-voikon kannalta.

> Koska tämä Teemun skripti toimii niin hyvin, poistin jo
> Debian-testilähteemme ja lopetin sitä päivittävän ohjelman ajamisen.
> Hyvinhän tuo jaksoi meitä vuoden ajan palvella.

Jees. Ehkä voisi vähän sfnet.atk.linux-ryhmässäkin mainostaa niin voisi
saada lisää testaajia kehitysversioille. Kun haluamme testaajia
esimerkiksi jollekin tietylle julkaisuehdokkaalle, voi ilmoitella
turuilla ja toreilla jotain sen tapaista, että "Hae skripti
makevoikkodeb ja aja komento 'makevoikkodeb suomimalaga svn 1534'.
Halutessasi voit verrata sen toimintaa edelliseen julkaisuun, jonka saa
komennolla 'makevoikkodeb suomimalaga svn 1247'".

> Postituslistan sijoituksesta en ole vielä päättänyt.
- -
> Voin tarvittaessa jatkaa sen sijoittamista jonkin oman domainini
> alla, mutta ihan yhtä hyvin voi joku toinenkin tässä vaiheessa ottaa
> postituslistan hallittavakseen. Onko kiinnostuneita?

Minulla ei ole käsillä paikkaa, jossa postituslistaa voisi hallita.
Oliko se niin, että ensi syksyyn mennessä hunspell-fi.org on poissa
pelistä?