[voikko-devel] Debian-testilähde , ilmoitus hunspell-fi.orgin ftp-käyttäjille

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu May 3 11:30:20 EEST 2007

On Wednesday 02 May 2007, Teemu Likonen wrote:

> Lisenssit päivitetty. Skriptini ovat yleistä omaisuutta. Tarkista
> ihmeessä Ooo-voikon Debian-paketin lisenssi vielä. Kopioin sen aiemmin
> suoraan Timon paketista, joka sekin siis sisältää jo vanhentunutta
> tietoa nyky-Ooo-voikon kannalta.

Ei siellä ainakaan mitään asiavirheitä ole. Rivi
"the Free Software Foundation; either version 2 of the License."
on näemmä katkaistu niin, että ", or (at your option) any later version" on
jätetty pois. Tämähän ei sinänsä ole väärin, mutta en tiedä, oliko se
tarkoituksellista.

> - -

> Minulla ei ole käsillä paikkaa, jossa postituslistaa voisi hallita.
> Oliko se niin, että ensi syksyyn mennessä hunspell-fi.org on poissa
> pelistä?

Viimeistään syyskuussa se poistuu kokonaan käytöstä. Mutta jos pystyn
säästämään merkittävästi rahaa tai työaikaa luopumalla siitä aikaisemmin,
niin sitten poistan sen aikaisemmin, ehkä jo kesäkuussa. Eli postituslistan
ylläpidosta kiinnostuneiden kannattaa ilmoittautua ihan lähiaikoina. Joka
tapauksessa pystyn varmasti itsekin listan sijoittamaan jonnekin, tästä ei
tarvitse olla huolissaan.

Jos muuten joku haluaa hunspell-fi.org-domainin itselleen, niin voin sen
luovuttaa mihin tahansa asialliseen käyttöön, jos vastaanottaja maksaa
siirtoon liittyvät kustannukset.