[voikko-devel] Postituslistan siirto

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu May 3 19:56:15 EEST 2007

On Thursday 03 May 2007, Teemu Likonen wrote:

> Minulla ei ole tietoa, paljonko tällä listalla on tilaajia, mutta jos
> meitä on paljon, voisi olla sopivaa ilmoittaa kahta kolmea viikkoa
> ennen, että keskustelut päivämäärän se-ja-se jälkeen vain uudella
> listalla. Kyseisen päivän jälkeen vanhalle listalle jokin
> jäähyväisviesti ja lista kiinni.

Tällä hetkellä tämän listan postit lähtevät 28 eri osoitteeseen. Listan
siirtämiseen liittyvät järjestelyt saattavat olla sen verran monimutkaiset,
että en pysty varmistamaan sille etukäteen tarkkaa päivämäärää. Voi myös
olla, että nykyinen lista joudutaan lopettamaan päivää tai paria ennen kuin
uusi saadaan toimintaan.

Sanoisin, että jos minä jatkan uuden listan ylläpitäjänä, niin aikaisimmillaan
siirto voisi tapahtua noin neljän viikon päästä. Olkoon tämä nyt siis
ensimmäinen etukäteisvaroitus asiasta. Laitan kyllä uusia viestejä sitten,
kun minulla on tarkempaa tietoa. Ajantasaiset tiedot käytettävästä listasta
löytyvät osoitteesta http://voikko.sourceforge.net/mail.html jos joltakulta
jää syystä tai toisesta tieto siirrosta saamatta. Vaikka periaatteessa olisi
mahdollista siirtää kaikki tämän listan tilaajat automaattisesti uudelle
listalle, en halua tätä tehdä. Monilla on kuitenkin käytössään suodattimia,
jotka heidän on itse asetettava uudelleen listan osoitteen vaihtuessa.

Tämän listan arkistosta otetaan myös kopio, joka tulee jonnekin saataville.
Sitäkään emme siis siirron takia menetä.