[voikko-devel] openoffice < 2.0.4 && openoffice.org-voikko >= 2.0

Sami Vento sami.vento at opensuse.fi
Sun May 6 09:01:42 EEST 2007

Terve!

Olen ylläpitänyt openSUSE:n paketteja ja törmäsin nyt tämmöiseen ongelmaan.
Tässä on openSUSE:n käyttämät openoffice-versiot:
openSUSE 10.0:  OpenOffice_org-1.9.125-5
openSUSE 10.1: OpenOffice_org-2.0.2-25
openSUSE 10.2: OpenOffice_org-2.0.4-38

Ilmeisesti tuo 2.0.4 on jokin maaginen raja, jossa tämä oxt-lisäosa-formaatti
otettiin käyttöön. Kysymys kuuluukin, miten saan
openoffice.org-voikko-2.0 -paketin toimimaan 10.0:ssa ja 10.1:ssä? Onko
jotain helppoa keinoa muuntaa oxt -> uno.pkg, vai ovatko muodot täysin
erilaisia?

Minulla on kyllä .oxt -paketit myös 10.0:lle ja 10.1:lle, joten jos täällä
jollain on jompikumpi noista, niin ilmoitelkaa. Päästään testaamaan pakettien
toimivuus...

--
Sami Vento
email: sami.vento at opensuse.fi