[voikko-devel] voikkotest

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed May 16 13:48:10 EEST 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Ks. /trunk/tools/bin/wp-wordlist, ohjeita käyttöön tiedoston alussa
> olevissa kommenteissa.

Kiitos. Kesti hetken aikaa tajuta, että Wikipediasta saa vedoksen
valmiina.

Voisiko voikkotest-skriptiin ohjelmoida, että se hakee
oletushakemistojen tiedot myös esimerkiksi tiedostosta ~/.voikkorc, jos
sellainen on? Haluan säilyttää SVN-puuta ja näitä testitiedostoja vähän
eri hakemistoissa, kuin skriptiin on koodattu, ja olenkin nyt joutunut
aina muokkaamaan sen itselleni sopivaksi.