[voikko-devel] voikkotest

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Wed May 16 14:32:08 EEST 2007

On Wednesday 16 May 2007, Teemu Likonen wrote:

> Tekisin sen toki itse, jos osaisin yhtään pythonia.

Joo, taidan tehdä tämän jossain vaiheessa. Noiden apuohjelmien ja myös
Joukahaisen hakemistopolkujen käsittely pitää joka tapauksessa jossain
vaiheessa yhtenäistää, joissakin paikoissa viitataan vielä vanhoihin
hunspell-fi-projektin aikaisiin hakemistonimiin. Parasta korjata nämä kaikki
yhdellä kertaa.