[voikko] Etuliitteiden jatko-kentät

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Aug 1 18:44:53 EEST 2007

On Monday 30 July 2007 17:17, Teemu Likonen wrote:

> En tiedä, meneekö sekaisin, mutta jonkin tähän liittyvän muutoksen
> seurauksena Voikossa hyväksytään @eln- ja @ell-etuliitteet myös
> verbeille. Jotain on siis jossain mennyt rikki, kun Harri on muutoksia
> tehnyt.
>
> https://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1762553&group_id=
>156731&atid=800960
>
> Olen verbien pikku hiljaa etuliitteitä tarkastamassa, ja näyttää, että
> tiedostoon etuliitteet.lex tulee hyvin paljon erilaista sisältöä
> Voikko- ja Sukija-version välillä. Pitäisiköhän luoda omat Voikolle ja
> [...]

Noiden muutosten ei ollut tarkoitus vaikuttaa millään tavalla hyväksyttäviin
sanoihin Voikossa, joten tuolla tosiaan on jossain kohdin sattunut joku bugi.
Korjaan sen kyllä kunhan ehdin.

Mitä tulee noiden määritysten muuttamiseen, niin ne ovat tarpeellisia Voikon
kannalta. Jos ne rikkovat Sukijan, niin nuo vakiothan voisi määritellä
erikseen Voikko- ja Sukija-versioita varten. Itse sanalista voi edelleen olla
yhteinen.