[voikko] voikkotest --compare ja --current

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Aug 9 14:17:12 EEST 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Olen joskus huomannut saman ilmiön, mutta nykyään sitä ei tapahdu.
> Enpä tiedä mistä johtuu.

Virheilmoitus tulee ilmeisesti silloin, kun less suljetaan ennen kuin
grep on saanut kaiken syötettyä eteenpäin. Täytyy selata less'in
tulostus loppuun tai ehkä kasvattaa less-komennon puskuria tarpeeksi
suureksi. Ohjasin kyseisen grep-komennot virheet nyt /dev/null'iin,
joten ainakaan virheilmoitukset eivät häiritse.